• Gratis verzending vanaf 75,-
  • Spaar voor korting
  • Veilig achteraf betalen

4.8Out of 132 Reviews

Cadeautjes worden gratis & met liefde ingepakt!

Cadeautjes worden gratis & met liefde ingepakt!


    Klantenservice

    Onze winkel is op maandag open van 13.00 tot 18.00 en dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 18.00. Op zaterdag staan wij van 10.00 tot 17.00 voor je klaar! Voor vragen mag je altijd bellen naar de winkel: 0493-383389, kantoor: 0493-383318 of mailen naar [email protected] Kijk eerst of je vraag misschien al beantwoord is bij onderstaande vragen!

    Online shoppen

    1. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
    Soms wel! We kunnen dit helaas niet garanderen, maar we willen zeker ons best voor je doen. Je kunt altijd een mailtje sturen naar [email protected] of vanaf 10u naar onze klantenservice bellen: 0493-383318
    Wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat en door bijv. PostNL gescand wordt, ontvang je een track & trace code. Wanneer je nog geen track & trace code hebt ontvangen wil dit echter niet betekenen dat je pakket nog bij ons staat.
     

    2. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Ja, dit kan wanneer je bestelling nog niet op de kar staat. Stuur hiervoor zsm een mail naar [email protected] of bel vanaf 10u naar onze klantenservice: 0493-383318
    Wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat en door bijv. PostNL gescand wordt, ontvang je een track & trace code. Wanneer je nog geen track & trace code hebt ontvangen wil dit echter niet betekenen dat je pakket nog bij ons staat.

    3. Hoe werkt een pre-order?
    Een aantal artikelen in onze webshop staan op pre-order. Dat betekent dat we momenteel deze artikelen niet op voorraad hebben, maar je kunt ze wel alvast bestellen zodat je niet misgrijpt wanneer ze wel op voorraad zijn. We zetten alleen pre-orders online, wanneer we ook zeker weten dat deze artikelen naar ons toe komen. Wel kan de levertijd soms afwijken van wat er in eerste instantie is gecommuniceerd. Wij passen de levertijden altijd aan in de omschrijving bij het artikel zodra dit kan. Mocht je vragen hebben over je geplaatst pre-order mag je altijd mailen naar [email protected]

    4. Kan ik bij een pre-order ook betalen met Klarna?
    Ja, dit kan, maar let wel op de levertijd. Klarna geeft je een betalingstermijn van 14 dagen, terwijl het goed mogelijk is dat je pre-order dan nog niet geleverd is. Wij kunnen de betalingstermijn niet voor je aanpassen, dus ongeacht welke levertijd je pre-order heeft, zal de factuur binnen 14 dagen betaald moeten worden.

    5. Kan ik iets bestellen wat niet op voorraad staat?
    In principe staat al onze voorraad online, maar we kunnen natuurlijk wel veel producten bijbestellen. Mocht je hier interesse in hebben kan je een mail sturen naar [email protected]

    6. Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
    Absoluut! Wij zijn groot fan van mooi inpakpapier en hebben dan ook veel keuze. In onze winkels heb je keuze uit 10 rollen, maar op onze webshop zelf kan je ook al kiezen uit de mooiste papiertjes:
    Geef in het opmerkingenveld voor betaling even aan welk inpak papiertje we mogen gebruiken en we zorgen er voor dat het een feestje wordt om uit te pakken!

    7. Kan ik een bestelling van Spruit combineren met een bestelling van Keet?
    Dit kan! Het makkelijkste is om dan in beide webshops een bestelling te plaatsen en in het opmerkingenveld te vermelden dat het om een combi order gaat van Spruit en Keet. Is het totaalbedrag van je bestellingen samen boven 59,-, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Wanneer de verdeling tussen beide webshops zo is dat hij dit niet automatisch verrekend kan je altijd voor afhalen in winkel kiezen, zodat je alsnog geen verzendkosten betaald. Mocht dit niet lukken, zullen wij altijd de verzendkosten terugstorten.

    8. Ik wil graag meer advies over een product
    We doen ons best om bij de omschrijvingen van onze producten voldoende informatie te zetten, maar dat is nogal een hele klus met de hoeveelheid producten die we verkopen. Het kan dus zeker voorkomen dat er producten zijn met te weinig informatie of zelfs helemaal geen informatie. Met heel veel liefde beantwoorden we alle vragen die je hebt! Daarvoor mag je naar onze winkel bellen (0493-383389) of stuur een mailtje naar [email protected] In verband met de vele instagram berichten die we ontvangen willen we jullie vragen dit medium niet te gebruiken voor dringende vragen.

    9. Wanneer ontvang ik loyalty punten en hoe lever ik ze in?
    Wanneer je een account in onze webshop aanmaakt voor je een bestelling plaatst, spaar je 5% van je aankoopbedrag als een korting voor de volgende keer. Dit is alleen geldig op bestellingen zonder korting. De korting kan ingeleverd worden wanneer je 10,- bereikt hebt. Dit kan in onze webshop, maar ook in onze winkel. Vanwege het 14 dagen retourrecht van een online bestelling, komen je gespaarde punten pas op jouw account na 17 dagen. Klik hier voor meer informatie.

     

    Betalen

    10. Hoe kan ik online betalen?
    Betalen kan eenvoudig via IDeal, Klarna achteraf betalen (maximum van € 500,-), Bancontact of Creditcard. Voor een Klarna betaling vragen wij 2,-, omdat dit een hele dure betaalmethode is. Dit bedrag krijg je niet retour wanneer je bestelling bij ons retour komt of wanneer de bestelling geannuleerd wordt.
    Het is helaas niet mogelijk om online te bestellen, maar in de winkel te betalen bij afhalen. Alle online bestellingen moeten meteen betaald worden. Kies voor Klarna achteraf betalen voor een betalingstermijn van 14 dagen.

    11. De betaling is niet gelukt, wat moet ik doen?
    Wanneer je een account hebt aangemaakt en ingelogd was tijdens het plaatsen van je bestelling kan je altijd nog inloggen en teruggaan naar je bestelling. Daar kan je dan klikken om opnieuw te betalen. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst als gast is dit helaas niet mogelijk. De items die je hebt besteld worden wel automatisch voor je gereserveerd, dus soms is het niet meer mogelijk om ze opnieuw te bestellen wanneer het om de laatste stuks gaat. Wanneer de items nog wel op voorraad zijn kan je opnieuw bestellen en betalen. Wanneer de items niet meer op voorraad zijn kan je het beste contact met ons opnemen zodat we het samen kunnen oplossen. Stuur in dat geval een mailtje naar [email protected] met je ordernummer. Wanneer je twee bestellingen plaatst, waarvan de eerste niet betaald is, mag je dit in het opmerkingenveld benoemen zodat wij de eerste bestelling kunnen annuleren voor je.

    12. Ik kan niet betalen met Klarna, hoe kan dat?
    Wij bieden achteraf betalen aan via Klarna, maar deze betaling staat los van onze klantenservice. Dit betekent dus dat wij zelf niet bepalen wie wel of niet Klarna kan gebruiken. Het komt namelijk wel eens voor dat Klarna klanten weigeren wanneer vorige facturen niet op tijd betaald zijn. Hier hebben wij geen invloed op helaas. Je kunt dan altijd voor iDeal of creditcard kiezen in onze webshop.

    13. Kan ik met een cadeaubon online betalen?
    Ja, dat kan, maar dan moet je wel een online cadeaubon hebben. De cadeaubon die voor onze winkel geldt is helaas niet online mogelijk. Je herkent het verschil tussen cadeaubonnen aan de barcode die er op staat. Een cadeaubon voor de winkel heeft een lange barcode met veel cijfers, een cadeaubon voor de webshop is een korte kortingscode van een paar letters en cijfers. Het is helaas niet mogelijk om van cadeaubon te wisselen wanneer ze eenmaal uitgegeven zijn. Het is wel mogelijk om met een online cadeaubon in de winkel te betalen, andersom dus niet.

     

    Verzenden

    14. Wat zijn de verzendkosten?
    Wij verzenden bestellingen in Nederland en Belgie gratis vanaf 75,-. Bestellingen onder dit bedrag verzenden wij momenteel voor 4.99 in Nederland en 5.50 in Belgie. We verzenden naar heel veel andere landen, deze tarieven worden automatisch zichtbaar bij het plaatsen van je bestelling.
    Let op: Wanneer een deel van je bestelling retour komt en geen waarde meer heeft van 75,- zullen de huidige verzendkosten verrekend worden met het terug te storten bedrag.

    15. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij streven ernaar om een bestelling die voor 15u geplaatst is, dezelfde dag nog te verzenden. Dit is in de meeste gevallen haalbaar, maar natuurlijk niet altijd. Dit ligt ook aan de drukte in onze winkel. De bestelling zal altijd binnen 2 werkdagen verzonden worden. Mocht dit niet lukken, omdat er bijvoorbeeld een artikel ontbreekt, zullen wij dit laten weten. Zodra het pakket is ingescand door de pakketbezorger ontvang je een track & trace code. Let op! Dit geldt niet voor de artikelen van Woodies, deze worden één keer in de week op vrijdag verzonden

    16. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?
    Wij streven er naar om een bestelling die voor 15u geplaatst is dezelfde dag nog te verzenden, echter is dit niet altijd mogelijk. Dan hanteren wij 2 werkdagen, m.u.v. geplaatste pre-orders. Je ontvangt een track & trace code zodra je bestelling gescand is door de pakketbezorger. In veel gevallen is het pakket een werkdag later bezorgd, maar er is altijd vertraging mogelijk. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Mocht je pakket vertraagd zijn of je track & trace code wordt niet geactiveerd mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

    17. Wanneer staat mijn bestelling klaar?
    Een bestelling die voor 15u geplaatst is proberen wij altijd dezelfde dag nog klaar te zetten. Wanneer dit niet lukt hanteren wij 2 werkdagen. Je ontvangt altijd eerst een bevestigingsmail dat je bestelling klaar staat, zodat je niet voor niks naar de winkel komt.

    18. Ik heb gekozen voor afhalen in winkel, maar kan ik het toch laten verzenden?
    Natuurlijk! Stuur even een mail naar [email protected] met je ordernummer en we zullen het voor je regelen. Andersom is alleen mogelijk wanneer het pakket nog bij ons is.

     

    Ruilen & Retourneren

    19. Kan ik een artikel online ruilen?
    Dat kan zeker! Wij nemen de verzendkosten van 1 ruiling op ons. Dat betekent dat wanneer wij het eerste artikel retour hebben ontvangen, wij het tweede artikel op onze kosten naar de klant verzenden. Neem altijd eerst contact op met ons via [email protected] zodat wij het juiste artikel voor je kunnen reserveren. De retourkosten blijven voor de klant.

    20. Kan ik mijn online bestelling ruilen in de winkel?
    Dit is vaak niet mogelijk. Wanneer je hetzelfde artikel in een andere maat wilt, kan het wel. Wanneer het om een ander artikel gaat, kan het helaas niet. Dan nemen wij je bestelling aan als een retour en wordt deze door onze klantenservice op kantoor verwerkt. Je ontvangt dan het bedrag terug op dezelfde rekening waarmee je betaald hebt. Het artikel waarvoor je het wilt ruilen wordt dan gezien als een nieuwe aankoop die je bij de kassa mag afrekenen.

    21. Hoe retourneer ik mijn bestelling?
    Je hebt het artikel 14 dagen op zicht. Hierna wordt de koopovereenkomst definitief. Bij sale artikelen vragen we een retourtermijn van 7 dagen. De retour datum gaat in vanaf de 1e dag dat het pakket in huis is. De datum die de track & trace code aangeeft is hierin leidend, behalve wanneer bewezen is dat deze incorrect is.

    Bij alle bestellingen zit een retourformulier met daarop de instructies voor het retourneren van je bestelling. Op dit formulier geef je je naam, ordernummer en naam van het artikel aan. Deze voeg je toe aan je bestelling. Je kunt het adres uitknippen wat op het formulier staat en deze op je pakket plakken. De kosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant, mits vooraf gecommuniceerd is ivm een klacht. Heb je geen retourformulier ontvangen mag je mailen naar [email protected], dan mailen we er een naar je.

    Artikelen mogen ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden. (Passen mag wel) Wanneer wij een beschadigd product ontvangen zullen wij deze niet vergoeden, maar in overleg weer terugsturen. De kosten voor de verzending hiervan zijn voor de klant. Kijk dus altijd goed of het artikel wat je retour stuurt zonder gebreken is. Wanneer een product beschadigd is door de pakketdienst zijn wij hier niet verantwoordelijk voor en moet de klant dit zelf oplossen met de pakketdienst. Om die reden adviseren wij om je verzendbewijs altijd te bewaren tot de retour afgehandeld is.

    22. Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?
    Ja, dat kan. Je bent altijd welkom om je retour in onze winkel af te geven. Houdt er wel rekening mee dat deze via onze klantenservice op kantoor afgehandeld wordt, niet in de winkel. Het is niet mogelijk om contant geld te ontvangen voor je retour, het bedrag wordt altijd via onze webshop teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Je ontvangt van ons wel meteen een retourbewijs.

    23. Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
    Wanneer wij de retour ontvangen wordt deze (bijna) altijd dezelfde dag nog verwerkt en wordt het bedrag teruggestort. Dit geldt voor maandag t/m vrijdag tot 17u. Retouren die na 17u binnen komen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. Op zaterdag ontvangen wij wel retouren, maar is onze klantenservice niet aanwezig om deze te verwerken. Dit gebeurd dan altijd op maandag.

    Bewaar altijd je retourbewijs van de pakketbezorger, aangezien de klant zelf verantwoordelijk is voor deze pakketten. Helaas kunnen ook deze pakketten kwijt raken en niet bij ons aankomen. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor en kunnen je hier ook niet bij helpen. Je mag dan zelf contact opnemen met de pakketdienst die je hebt gekozen. Gebruik hiervoor je verzendbewijs. Uiteraard willen we altijd kijken of het pakket misschien bij onze buren is aangekomen. Neem altijd even contact met ons op via [email protected].

    24. Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar Klarna stuurt toch een factuur. Wat moet ik doen?
    Dit komt helaas wel eens voor. Wanneer wij een bestelling die retour is gekomen afhandelen in ons systeem, geeft onze software automatisch een signaal aan Klarna dat de factuur van de klant aangepast moet worden. Dit werkt meestal goed, maar helaas soms niet. Wij doen dan alle handelingen correct, maar de koppeling met Klarna wordt niet goed doorgezet door de software. Het vervelende is dat wij dit zelf niet zien, pas wanneer een klant ons hier op wijst. Uiteraard kunnen we het altijd handmatig aanpassen, dus als dit bij jouw retour gebeurd mag je een mailtje sturen naar [email protected] zodat we het meteen kunnen oplossen voor je.

     

    Klachten

    25. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
    Sorry, dat is niet de bedoeling! Neem contact op via [email protected] met je ordernummer en we zullen het voor je oplossen.

    26. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
    Sorry, dat hebben we niet gezien tijdens het inpakken. Neem contact op via [email protected] met duidelijke foto’s of filmpjes van het defect, dan zullen wij het voor je oplossen. Let op: defect ontvangen items moeten altijd binnen 2 dagen na ontvangst bij ons gemeld worden. Hierna kunnen wij niet meer garanderen dat de klacht goed opgelost kan worden.

    27. Ik heb een klacht over een artikel, wat moet ik doen?
    Wat vervelend, sorry! Neem altijd eerst even contact op via [email protected], zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Het artikel afgeven in onze winkel is natuurlijk ook mogelijk, maar ook dan zal eerst onze klantenservice er naar moeten kijken of moeten overleggen met de leverancier. We streven er naar om klachten binnen 14 dagen op te lossen, maar we hopen altijd op een snellere oplossing natuurlijk.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »