• Gratis verzending vanaf 100,-
  • Spaar voor korting
  • Veilig achteraf betalen

4.8Out of 132 Reviews


    Ruilen & Retourneren

    Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Wat jammer! Je mag je bestelling retourneren volgens onderstaande stappen.

    •  Je hebt het artikel 14 dagen op zicht. Hierna wordt de koopovereenkomst definitief. Bij sale artikelen vragen wij een retourtermijn van 7 dagen te hanteren.
    •  De retourkosten zijn voor eigen rekening en dienen voldoende gefrankeerd te zijn. Je kunt je bestelling ook in onze winkel terugbrengen. Neem ook dan dit retourformulier ingevuld mee.
    •  Artikel(en) zijn ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking. Passen is uiteraard wel toegestaan. 
    •  Retourzendingen blijven de verantwoordelijkheid van de verzender tot daadwerkelijke ontvangst. Tip: Bewaar je verzendbewijs!
    •  Je ontvangt binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag terug. Het is niet mogelijk om het bedrag contant terug te krijgen.
    •  Wil je een artikel ruilen? Neem hiervoor contact met ons op via de mail. 

    Let op:  

    • Een klacht moet binnen twee dagen na ontvangst gemeld zijn via een e-mail aan [email protected] alvorens deze naar ons retour te sturen. Wanneer de klacht binnen twee dagen bij ons gemeld wordt, zorgen wij voor een passende oplossing. Buiten deze termijn kunnen wij helaas geen garanties bieden. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen contact met je op te nemen.
    •  Wanneer er gebruik gemaakt is van een actie die gebonden is aan een minimum aankoopbedrag en dit bedrag na het retourneren van een artikel niet wordt behaald, wordt de prijs verrekend met het terug te storten bedrag of wordt het eventuele gratis artikel ook retour verwacht.
    •  Handleiding voor het retourneren van een bed: Het bed wordt geleverd met plastic lint en foam om de onderdelen heen zodat deze niet zullen verschuiven tijdens het transport. Bij het retourneren van het bed is het verplicht om de onderdelen aan elkaar te bevestigen met touw of lint en de foam terug te plaatsen op de juiste plek, zodat de kans op beschadiging zo klein mogelijk is. Wanneer een bed beschadigd retour komt vanwege het niet correct verzenden van de klant, kan het artikel niet (volledig) vergoed worden.

    Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben over je ruiling of retournering? Dan mag je een mailtje sturen naar [email protected] 

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »