• Gratis verzending vanaf 50,-
  • Spaar voor korting
  • Veilig achteraf betalen

4.8Out of 132 Reviews

    Klantenservice


    Veelgestelde vragen

    1.1 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn order dan wel goed doorgekomen?

    Wij verzenden altijd een orderbevestiging naar het opgegeven mailadres. Het kan zo zijn dat onze mails in de spam-inbox komen of dat er een fout in het mailadres stond. Twijfel je? Dan kun je ons hierover het beste een mail sturen.

    1.2 Ik heb een opmerking geplaatst bij mijn order, maar ik kan deze opmerking niet terugvinden. Is het wel goed gegaan?

    Jahoor! De opmerkingen kun je helaas niet terugvinden in de orderbevestiging maar staan wel in ons systeem. Wij proberen altijd rekening te houden met de opmerkingen bij de orders!

    1.3 Er staat een artikel op PRE-ORDER. Wat houdt dit precies in?

    Een pre-order houdt in dat het artikel op dit moment nog niet in onze winkel of magazijn is. Je kunt het artikel wel alvast bestellen om er zeker van te zijn dat je niet misgrijpt. In de omschrijving van het artikel staat vaak de verwachte leverdatum van het artikel vermeld.

    1.4 Als ik een bestelling plaats, wanneer wordt het pakket dan verzonden?

    De bestellingen die voor 15.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden! We kunnen helaas niet garanderen dat het pakket de volgende werkdag in huis is, hiervoor zijn wij afhankelijk van PostNL. In de sale-periode en rond de feestdagen kan het zijn dat de levertijd langer is.

    2.1 Kan ik mijn cadeaubon in de webshop inleveren?

    Dat is afhankelijk van de soort cadeaubon die je hebt! Heb je een cadeaubon met een code van 4 cijfers/letters? Dan kun je deze inleveren in onze webshop, de andere cadeaubonnen zijn alleen inwisselbaar in onze winkels. Om je online cadeaubon in te leveren vul je de 4 cijfers/letters in bij de kortingscode.

    2.2 Kan ik mijn online-cadeaubon inleveren tijdens de sale?

    Helaas is het niet mogelijk om de online-cadeaubon in te leveren op sale-artikelen. Onze webshop kan maar een soort korting verwerken, de cadeaubon en sale worden gezien als twee verschillende soorten korting.

    2.3 Kan ik mijn online-cadeaubon inleveren samen met mijn Loyalty-tegoed?

    Helaas is dit niet mogelijk! Onze webshop kan maar een soort korting toepassen, de cadeaubon en het loyalty-tegoed worden gezien als twee verschillende kortingen.

    2.4 Kan ik mijn Loyalty-tegoed inleveren op sale-artikelen?

    Helaas is het niet mogelijk om je Loyalty-tegoed in te leveren op sale-artikelen. Onze webshop kan maar een soort korting verwerken, het Loyalty-tegoed en de sale worden gezien als twee soorten kortingen.

    2.5 Wordt het Loyalty-tegoed niet meteen in mindering gebracht op een bestelling?

    Je kunt je Loyalty-tegoed activeren, je krijgt dan per mail een code toegestuurd. Deze code wordt niet automatisch in mindering gebracht, maar kun je invullen bij de kortingscode. De code van je Loyalty-tegoed begint altijd met LY. Zodra je de code ingevuld hebt, wordt het tegoed verrekend.

    2.6 Wat kan ik doen als mijn betaling niet goed gegaan is?

    Als je een account bij ons hebt, dan kun je inloggen met je account om alsnog de bestelling af te ronden. Mocht je geen account hebben dan mag je ons hierover mailen, zodra wij zien dat een betaling niet is gelukt zullen wij hierover ook contact opnemen. 

    3.1 Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

    Dat kan zeker! Je kunt kiezen voor afhalen in de winkel bij de verzendmethodes tijdens het bestelproces. Je krijgt een mail van ons wanneer je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

    3.2 Wanneer ontvang ik mijn Track&Trace code?

    Je ontvangt de Track&Trace code zodra het pakket wordt aangenomen door PostNL. Als je de app van PostNL hebt, dan kun je hier de verzending al eerder in zien. Je krijgt een aparte mail met de Track&Trace.

    4.1 Moet ik mijn retour altijd vooraf aanmelden?

    Nee, dat is niet noodzakelijk! Als je wilt ruilen stuur ons dan een mailtje, dan kunnen wij het andere artikel eventueel al reserveren voor je. Gaat het om nieuwe collectie artikelen (dus zonder korting) dan zijn de heen verzendkosten eenmalig voor ons. Je betaald dan dus alleen de retourkosten en wij sturen het vervangende artikel naar je toe. Dit geldt niet op sale items.

    (Het kan ook zijn dat we je vragen een nieuwe bestelling te plaatsen voor het vervangend artikel, maar ook dan zorgen wij ervoor dat de heen verzendkosten voor ons zijn.)

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Om jou de beste website ervaring te bieden, maken wij gebruik van cookies zoals omschreven in onze Privacy policy. Pas de cookies aan via: Manage cookies